It's sunday.

Godkväll!

Började jobba halv tolv idag. Om jag var trött? Jag var sååååå trött. Herregud! Haha, kändes liksom inte riktigt bra men jag och chefen hade det bra på jobbet. Vi möblerade om lite, jag städade som attan, allting gick ändå bra.

Efter jobb kom jag hem och fortsatte med städningen... drog undan massa grejer, dammsugade, tvättade golven, rengjorde badrummet.. puh, en massa. Lagat middag har jag också gjort! Så nu är det duschen som väntar, sen hyrde jag faktiskt tre filmer innan på Hemmakväll också. Älskar typ alla Anthony Hopkins filmer, han är riktigt bra, så hoppas på att hans nya "The Rite" är bra den med... får väl se.

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och hoppa in i duschen. Imorgon är jag ledig och det enda som står på schemat är sånglektion. Lycka.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0