It's friiiiday.

Goddag!

Jag lyxade till denna helt oplanerade fredag med att gå ner till Espresso House och käka ett utav deras frukosterbjudande i min ensamhet. Väldigt skönt må jag säga.

Men nu ska jag göra lite iordning här, och sen hälsa på min farmor idag igen tänkte jag. Sen är det jobb vid kl 17, och det känns som om det blir en hel del att göra denna fredag. Jobbar resten av helgen också, men imorgon är det Elvis-show som gäller.

En låt som jag älskade när den kom ut, men sen tröttnade på för den blev sönderspelad, har jag nu hittat tillbaka till. När jag satt och lirade lite piano insåg jag, när jag sjöng den i balladversion, hur otroligt vacker den är egentligen.

"Born This Way" med bästa Lady Gaga. Hoppas alla kan inse hur fantastisk den texten är, egoboost till folket denna soliga fredag!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0