8 augusti 2011

Gick upp. Försökte piggna till med lite musik. Gjorde mig iordning på rekordtid idag.

Mot bussen. Lyssnade på musik. Försökte vakna till. Misslyckades rejält. Satt som en zombie hela vägen till Malmö, där min kära sångpedagog väntade och gav mig verkligen en så fruktansvärt grym sånglektion. Hon är verkligen bäst. Hon gör underverk med en.

Sen drog jag hem till Landskrona igen, gick en runda på stan, fick i mig lite d-vitamin tack vare solen fast vi inte alltid är världens bästa vänner. Käkat pizza, glott film... nu hänger jag i soffan och ska skriva lite musik och glo på tv tror jag.

Här sitter jag med bandanan på huvudet och känner mig allmänt sliten. Men.. det måste man ju också göra ibland.

En fågel viskade i mitt öra förresten att fröken Stiverius konstverk snart kommer dyka upp här på bloggen...


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0