Tonight

Ikväll kommer jag äntligen hem. Det blir bara för ett dygn, men jag längtar så extremt. Har haft en hel vecka som det har känts konstigt bara. Någon mer som kan känna så ibland? Att hela livet känns svårt att ta på och att man bara har en konstig känsla inom sig. Kanske bara är jag, kanske är jag knäpp, men det är lite läskigt faktiskt. Hoppas det går över snart, och att man känner sig lite mer stabil.

Nåja. Har ni kikat på videon i inlägget nedanför? Har ni inte gjort det. DO IT! Det är min kära vän Erik Linders nya video och den är så fantastiskt bra... jag fick ju världens klump i halsen när jag såg den, och låten är fantastiskt bra. Lyssna, lyssna, LYSSNA! ;)

Nä, dags att återgå, ska försöka få grepp om livet och förstå varför det känns så konstigt, haha.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0