Tjejmässa 2011

Stängde precis av en utav våra hyrfilmer. Den sista Saw-filmen. Kan nog inte beskriva hur otroligt dålig den var, och då såg jag inte färdigt den. Effekterna var urusla och det var bara pinsamt...

Men iallafall. Imorgon är det dags för Landskronas Tjejmässa 2011. Jag hörde att den fantastiska Egoina ska vara konferencier, det måste vi gilla extremt. Hon är så fantastiskt rolig och kommer göra ett grymt bra jobb imorgon. Jag ska uppträda där runt ca kl 18.30. Kommer bjuda på två originallåtar ingen hört förr, så blir extra roligt.

Det är på Idrottsvägen 35 i Landskrona, vid Gullstrands aktivitetshus. Alla är såklart välkomna.. alla tjejer. Kommer bli häftigt.

Snart sovdags. Imorgon behöver jag faktiskt inte ställa klockan. Hallelujah.


www.stiverius.com

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0