Sommardag.

Idag hade vi sommar i Malmö. Det var så otroligt varmt, så otroligt fint och alla bara njöt av solen.

Jag hade först sånglektion med bästa Maria, hon gör verkligen underverk. Tack vare henne man är där man är idag. Fantastiska människa. Efter lektionen satte vi oss och tog en kaffe i solen som vi följde upp med en promenad genom Malmö. Det var extremt mysigt. Kan inte minnas när vi umgicks Maria och jag som vänner, utanför sånglektionerna. Hon är mer än dubbelt så gammal som mig, men en utav de bästa vännerna jag har utan tvekan.

När den stunden var över sprang jag in i butiker i Malmö och shoppade faktiskt endast nödvändiga saker och ting. Det var väldigt skönt att bara gå själv i solen, och fundera över livet. Njuter verkligen varje sekund av denna ledighet jag har..

Nu blir det tv. Die Hard 4. Oh yeah.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0