Ledig

Jag fullkomligt njuter av min ledighet. Detta är man SÅ värd efter allt arbete och slit i så många månader. 7 days to go.

Roade mig innan med att fotografera min lilla älskade vovve som låg i pappas knä och började sno lite av hans äpple, haha. Han gillade det, så pass att han faktiskt började tugga på äpplet. Han var bara så otroligt söt.

Härnäst på mitt schema är att lira lite Red Dead Redemption, och sen kl 18 ska jag infinna mig i Landskrona på tjejmässan för att sjunga. Jag ska va på scen 18.30 är det tänkt, men sådant är alltid cirkatider. Wish me luck.

Här är min lilla prins. ♥



1 kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Stunning Picture !!!

2011-04-20 @ 20:22:45
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0