Sanna Nielsen

Den 21 oktober har Sanna Nielsen konsert i Sofia Albertina Kyrka här i Landskrona, och hon använder sig av lokala körer under sina kyrkoturnéer vilket är en häftig idé.

Jag sökte dit till kören i fredag, och min audition gick toppen kände jag. Så pass bra, att jag kände att kommer jag inte med är jag så himla nöjd ändå.

Idag fick jag mejl om att jag faktiskt kom med, hur glad blev jag tror ni? Hehe! Så varje måndag nu, två timmar per kväll så kommer vi att repetera inför detta vilket känns jättekul! Ska bli spännande.

Nu ska jag snart åka mot stationen för att ta tåget till Helsingborg, vi hörs senare. ♥


1 kommentarer
Postat av: C

Gratulerar vännen. Du var rätt röst till det :D

2010-09-01 @ 23:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0