Oslo

Önskar så jag kunde berätta allt jag vill men jag känner personligen att jag själv vill veta mer säkert innan jag säger något, men jag sitter iallafall på ett hotellrum i Oslo just nu, ska snart vila en stund inför kvällen som ska bli väldigt spännande.

Fattar inte att jag fyller 20 år på lördag.. helt galet! Känns som om det var igår jag hade mitt sista "barn-kalas" och då fyllde jag 10, haha.

Ska bli väldigt trevligt. Imorgon hämtar jag upp Andreas på flygplatsen och åker hem och äter mycket gott tillsammans med vänner till familjen, sen på lördag blir jag alltså 20. Ingen aning vad som ska hittas på då faktiskt!

Som alla vet, eller någon kanske har missat det, men fy sjutton så dyrt det är här i Norge. En läsk på Scandic hotell kan väl max kosta 25 svenska kronor, här kostar den 39... norska! Aj aj aj, farligt farligt, men härl.. nä, inte ens det. Det bara svider!

Nu ska jag vila en stund inför kvällen, så hörs vi :)


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0