MYCKET!

Det är mycket som händer här nu vet ni.

Idag blev det ändrar relationsstatus på Facebook till "förhållande med Andreas", vilket jag glädjer mig så extremt mycket. En utav de absolut finaste människorna jag träffat i mitt liv.

Sen blev det även klart att jag ska flytta till Oslo nu redan i oktober för att jag har fått chansen att få börja på Wallmans, vilket är en fantastisk chans. Inte alla som får den och det gjorde mig verkligen glad som fick chansen!

Vilket betyder att jag nu kommer sälja ut massa kläder inför flytten, har så extremt mycket.

Just nu har jag hunnit lägga upp en riktigt snygg skinnjacka och en snygg skinnklänning för skamliga priser!

Kika HÄR och HÄR!


Skinnjackan som är till salu!


Skinnklänningen, ej äkta skinn! :)

1 kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till vännen med allt du gör kramiz faster marie ch

2010-09-20 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0