It's a miracle

Kan inte tro det!

Som ni vet, eller har sett, har jag ju väldigt ljus hy. Doesn't bother me, men det som kan reta mig är att min nyans kan man inte hitta i någon foundation man kan köpa. Riktigt irriterande. Har blandat ut det med den kritvita från shock förr, men det är ändå irriterande.

Men nu har KICKS öppnat sin webbshop, och vad ser jag där? Make Up Store har en flytande foundation som har en nyans som heter "Milk"... Mjölkvit nyans, kan det blir mer naturlig vit än så? Kan inte tro mina öron.

Ska lätt lägga de 245 kr den kostar när jag har pengar, det är värsta sensationen i mina ögon, haha! Någon med samma problem som jag? :)

1 kommentarer
Postat av: Unn (Syndroma)

Jag är också väldigt ljus i hyn. Jag har provat MUS's foundation i just "milk" och jag tyckte personligen att den var för gul i tonen för just mig. I nuläget blandar jag två nyanser från FACE, "white" & "clasic" som jag tycker är helt ok.

2010-09-21 @ 16:42:27
URL: http://syndromas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0