Evening

Kvällen är kommen, och jag och mamma sitter och tittar på en film som visas på fyran. Verkar bra, men hemsk.

Imorgon blir det upp tidigt, ska flyga till Stockholm för lite projekt, men kommer hem på tisdagkväll igen, känns lite sådär lagom. Längtar så extremt till helgen som kommer också, på fredagen är det middag iochmed min födelsedag och även min brors, då det bjuds på middag, och på lördagen när jag har min egentligen födelsedag, har jag INGEN aning. Niklas ska tydligen ha styrt upp någonting, men jag har ingen koll på vad mina vänner planerar. Dock vet jag att tre vänner jag saknar kommer ner den helgen, så vi blir ändå ett gäng. Känns helt fantastiskt, jag blir alldeles rörd när människor gör sådant, kommer bli bästa födelsedagen någonsin, det känner jag på mig.

Dopet igår var för övrigt väldigt fint. Efter att jag tagit sista tonen på låten "Välkommen hem", vänder sig brudparet om, tar varandras händer och en brudmarsch sätter igång. Ingen förutom jag och toastmastern visste om att dem skulle gifta sig, så himla underbart var det! Fantastiskt.

Nu ska jag kika vidare på filmen, retar mig bara på alla femtioelva reklamer hela tiden.. suck!

Bjuder på en bild Anton Westerlind tog under Diggiloo i somras, saknar det.

Godkväll ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0