27 september '10

Godkväll ♥

Idag har varit en bra dag. Jag har kämpat och uträttat ärenden, och det har gått smärtfritt. Nu mot kvällen tog jag och Niklas en runda till Nova Lund, och jag upptäckte något hemskt hos mig själv.

Jag, av alla, som är världens mest svartklädda i princip, haha, äger ingen svart skjorta. Inte en enda.. kat-a-strof!

Så jag hittade en grymt snygg och figursydd på HM för 149kr, den fick det blev. Har sålt lite längre så kunde äntligen unna mig en sak iallafall, tjoho.

Ska beställa en vit foundation också från SHOCK, har letat förgäves efter en ljus nyans, men alla är för gula.. det är ju inte klokt! Så irriterande. Alla är inte åt det varma hållet.. alls.. haha, likblek är det rätta ordet! Nåja, ska beställa den och blanda ut min nuvarande foundation helt enkelt.

Nu blir det 2½ men på tv, och jag ska inte lyfta ett finger för mycket ikväll hade jag tänkt. :)

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0