2 september '10

Toodilooo!

Dagen har bara börjat. Leo har varit här, vi har fotograferat lite grejer ni kommer få se senare, inget officielt ännu. Men sjukt kul hade vi iallafall, herregud, haha!

Idag ska man packa lite, för imorgon drar jag och familjen till Stockholm. Jag ska sjunga två låtar på Svenska Fotbollsförbundets sponsor fest, bli bjuden på middag osv, och efter det ska vi alla gå till Råsunda och kika på EM-kval matchen mellan Sverige - Ungern, ska bli så himla roligt, jag längtar verkligen! Jag är väl inget fotbollsfreak egentligen, men en match med landslaget inräknat kan jag ju absolut inte säga nej till!

Har fått lite problem men min hemsida, eller domänet rättare sagt. Svenska Domäner som jag har köpt mitt domän av har försökt fixa det, men något strul har det blivit, så just nu fungerar inte http://www.madeleineliljestam.se , utan det är www.wix.com/MadeleineL/madeleineliljestam som gäller (segt att det är så lååångt).

Sen vet jag inte mer som händer idag. Är dock riktigt hungrig efter lunch för tillfället, får se vad man kan skramla fram.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0