I'm going home!

Jag är hemma!

Imorse gick min buss 7.25 hem från Oslo. Var uppe hela natten, lika bra iochmed att vi hade show igår.. haha. Men jag fick gott om tid att sova på bussen, även om jag är supertrött nu på kvällen ändå. Mamma och jag stack och handlade lite mat och lite saker på IKEA jag känner att jag behöver i min lägenhet i Oslo.

På tisdag åker jag tillbaka igen vid kl 10, så blir ju snabbvisit.. tyvärr, men så är det I guess.

Nu är jag så trött, och ska faktiskt slå mig ner i soffan och titta på tv. Har inte tittat en stund på TV sen den 3:e oktober.. ska bli härligt faktiskt, hehe.

I think it's gonna be.. Grey's Anatomy, OCH svensk choklad... Mums! ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0