21 oktober '10

Hej!

Snart börjar jag nog komma på lite fötter igen tror jag. Har haft en så intensiv repperiod, men igår tog vi oss igenom hela showen, alla bitar, för första gången. Kändes som en lättnad, även om man gjorde fel här och där så verkade det funka, cheferna var ju på plats och dem var tydligen nöjda.

Idag vet jag inte vad som ska hittas på, klockan är snart 11 och jag börjar inte förrän 15.30, känns lite skönt faktiskt. Vädret är superfint. Svinkallt, men blå himmel och knappt ett moln på himlen. Hösten har egentligen varit fantastisk får jag säga!

Tänkte ta lite bilder på min lägenhet när jag nu hinner och har städat iordning lite tilll, inte helt färdigställt än så att säga, hehe! :) Men det kanske är några nyfikna människor där ute.

Blir snart en dusch iallafall, det står som nästa på listan, sen får vi se vad dagen har att erbjuda. Ikväll har jag stängning vilket betyder att jag plus några få andra är sist ut från Wallmans, lär bli sent..

Ha en fin dag ♥

1 kommentarer
Postat av: Anonym

goa dej lycka med det du gör jag kom igång idag jag är så glad saknat det så kolla min logg.faster marie ch

2010-10-21 @ 22:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0