Tisdag

Godmorgon!

För första gången i denna lägenhet gick jag upp kl 9. Jag sover alltid till 12, går till jobb kl 15. Dagarna går fortare osv. Men idag börjar jag redan kl 13.30 då vi ska öva in ett solonummer, så jag ville SÅ gärna vakna typ kl 9 - 10, och det gjorde jag, av mig själv. Så jag vaknade kl 8.30 och försökte somna om i en halvtimme, utan framgång. Så här sitter jag nu pigg och glad och ska snart göra mig iordning för att gå ut. Tänkte gå ner en tur mot Lindex, kika lite, och sen handla lite på ICA, och vid halv ett hörde jag om en liten fika som låter trevlig med mina fina vänner Toy och Angelique.

Så godmorgon på er allihopa, idag ska bli en bra dag. ♥

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0