Oslo

Jag har haft det så underbart hemma dessa två dagar. Jag sov i min egna säng inatt och det var så underbart. Jag var i mitt rum, i vår studio, spelat piano och jag har t o m skrivit lite musik. Det var så längesen sen sist, och det kändes underbart att sjunka in i min lilla värld av musik igen. Saknat det.

Kommer sakna min familj, kommer inte träffa mamma, brorsan och min älskade hund förrän vid jul igen vilket känns jättetråkigt. Pappa ska dock jobba i Oslo i november, då är det mig han kommer få dras med, haha. Ska bli jätteroligt!

Jag säger snart hejdå till mitt älskade Skåne och åker mot Oslo igen med nattbussen.. men Oslo är ganska fint ibland ändå, eller hur?



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0