One week

En hel vecka sen senaste uppdateringen, oops!

Nåja, tiden har faktiskt gått så fort. Har hunnit vara hemma också faktiskt, söndag - måndag och det var så underbart, ni anar inte! Jag bara kelade med min lilla älskade vovve och umgicks med min fina familj.

Jobbet hittils denna veckan har gått så bra så, idag gick det verkligen toppen. Jag hade så fina gäster och känner mig verkligen jättenöjd, ser fram emot morgondagen. Imorgon ska jag nämligen även träffa pappa som jobbar i Oslo denna veckan på Andy's Pub! Ska bli jättehärligt!

Nu ska jag snart bädda ner mig och få många timmars sömn förhoppningsvis, men innan dess ska allt smink från kvällens show tvättas bort, och innan dess tänkte jag visa er att jag faktiskt lever, och är glad trots att jag saknar min familj och alla mina underbara vänner!

Godnatt ♥


Nåja, mitt hår lever sitt eget liv idag. Bara ignorera ;)
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0