Not fair

Sitter nu i beckmörker och är på en buss med torr luft. Den är inte full vilket är tur, det lilla syret som är kvar kan nog faktiskt räcka en bra bit, hoppas jag på iallafall.

Jag kommer anlända tidigt imorgonbitti till Helsingborg där jag blir hämtad av min kära far, sen bär det av hem där hela min familj väntar. Det var ett tag sen hela familjen var samlad hemma. Pappa jobbar periodvis i Norge, så det känns kul att kunna tajma hemresa som vi gjort denna gång.

Halsflussen är fruktansvärd. Mamma ringde läkarna som misstänker att mitt pencillin inte riktigt biter på mig, för nu efter 5 dagar har jag fortfarande ont i halsen, inte lika mycket dock men fortfarande så att det gör ont, så jag behöver antagligen en annan sort, så det blir läkaren i Sverige imorgon istället. Vill bara bli av med det nu, har varit en otroligt hemsk och jobbig vecka. Nästa vecka börjar vi jobba på onsdagen och då tänker jag vara frisk och kry! :)

Har ju fått en hemsk hosta också. Varje andetag ger hostreflexer... tror inte jag är så uppskattad på bussen. Men det är ju det enda lilla ljudet jag gör ifrån mig ändå egentligen, jämfört med det ena paret som pratat konstant sen vid lämnade Oslo för 2 timmar sen..

4 timmar kvar. Hade varit så skönt att sova bort dem, men det där med att sova misslyckades jag med, får försöka om en stund igen. Så hemskt när man verkligen vill sova så går det inte, irriterande.

Känns lite tråkigt att inte hinna skriva mer i bloggen, hoppas jag kan det snart, för jag tycker ju om att skriva.. därför blev väl detta inlägget lite drabbat, lite väl långt kanske, hehe.

Nu säger jag godnatt från... ja, vart vi nu är. ♥

Night Drive - Gino Vannelli
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0