En fri dag, söndag.

Idag är det min fria dag. Veckorna framöver kommer det endast vara söndagar jag är ledig på, men detta är bara fram till jul... får hålla ut!

Jag ska erkänna att jag är riktigt trött, så idag är det inte för mycket som ska göras. Angelique och Toy gör mig sällskap och vi ska faktiskt käka pizza! Jag är inte glad för de norska pizzorna, dem är som panpizzor! Men det ska tydligen ha öppnat ett ställe som har "svenska" pizzor.. ni fattar nog grejen ;) Ser fram emot det, ska bli så gott!

Jag har iallafall haft trevligt gäster denna veckan. Det är trevligt att träffa nytt folk och jag försöker verkligen göra mitt bästa, men nu börjar min vänsterhand kärva lite så får rota fram det där handledsstödet mamma skickade med mig, hehe.

Nu ska jag snart iväg, men jag önskar alla en underbar söndag! ♥


Fruktansvärt grym låt nedanför, listen!



1 kommentarer
Postat av: =)

DU ÄR FINAST!!<3

2010-12-16 @ 03:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0