Hälsning från Skåne

GODKVÄLL!

Vår underbara vän och en inspirerande människa Kristina som bor i Göteborg erbjöd oss sovplats efter releasepartyt, men vet ni vad? Jag var så himla trött efter två timmar på releasepartyt, att jag trodde jag skulle svimma, haha. Jag kände att, få sova i sin egen säng och sova länge imorgon vore lyx. Pappa hade druckit två öl, jag var svintrött.. men jag svepte en Red Bull och körde hela vägen hem, lite mer än 2 timmar tog det. Toppen! Sitter i min underbara säng och bara göttar mig. Så tack Kristina för platsen, verkligen, och du är helt sjukt saknad.

Allting har varit fantastiskt, och jag tror jag har en del bilder att visa. Vi har gjort två radioprogram, och intervjuats av massa tidningar. Jag var på hela framsidan idag tydligen av gratistidningen Landskrona City, sen var vi även med i Kvällsposten. Världens HEMSKASTE jäkla bild på mig alltså, men vill ni ändå se trynet så klicka er in HÄR!

Nu ska jag försöka få lite sömn. Så jag önskar er en godnatts sömn, så hörs vi imorgon. ♥


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0