7 maj '10

Godkväll folket!

Hoppas allting är bra. Tiden flyger förbi så himla fort. Har hunnit komma hem från Varberg, har hunnit jobba idag och är fullständigt slut. Imorgon väntar ännu mer jobb, men ikväll ska jagl lyxa till det här hemma och kolla på hyrfilm med mamma och min lilla vovve.

Så, hej, jag lever och jag mår helt OK. Vill ni se lite vad som hände under dagarna i Varberg, klicka er in på www.diggiloo.se och gå under videobloggen. Klippet med Mojje och hans förvandling är en favorit!

Enjoy!


3 kommentarer
Postat av: marie ch

duktiga dej.

du är i expressen på nöje idag kram marie ch

2010-05-08 @ 10:57:15
Postat av: Anonym

http://www.expressen.se/noje/1.1980589/diggiloo-turnen-kan-bli-den-sista



kära du din första bild med de hitta den igår.

om du inte har den kram marie ch

2010-05-09 @ 11:58:06
Postat av: Anonym

jag bara frös och grät när jag läste artikeln från hd lycka till gumman.kram du är bäst kram marie ch

2010-05-09 @ 12:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0