31 maj '10

Sista dagen på denna månaden!

Hellu, vart tar tiden vägen? Jag hinner inte med känns det som! Man är iväg hela tiden och gör allt och inget på samma gång, helt galet. Jag har en massa texter att lära mig nu innan den 27:e, samtidigt som vi ska repa i Stockholm och samma vecka blir det Sweden Rock för min del, UNDERBART. Så jag är ganska stressad och inte alls utvilad känner jag, men kroppen rullar vidare ändå...

Idag så ska papperna skrivas för mig som ska starta ett enskilt företag, känns hur häftigt som helst. Jag är väldigt intresserad av företagande, så det känns helt sjukt spännande! Mitt helt egna.. hehe.

Men, nu ska demos spelas in i studion. Min egenskrivna låt till mormor på begravningen blev väldigt uppskattad, och det värmer enormt i hjärtat. Så en enkel demo av den måste spelas in, annars blir kusinerna sura.. haha, skämt åsido!

Senare ska jag bege mig till Malmö och träffa kära Ida, ska gå ut och äta och bara ha en underbar kväll tillsammans!

Ha en underbar dag ♥

2 kommentarer
Postat av: C

Eget företag också, där ser man. Framtiden ser väldigt ljus ut för dig gumman.:)

2010-06-01 @ 07:08:22
Postat av: Anonym

http://www.vardguiden.se/Sjukdomar-och-rad/Omraden/Sjukdomar-och-besvar/Problem-med-visdomstander/

kram mch

2010-06-03 @ 20:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0