20 maj '10

Hälsningar från DK!

Älskar mitt mobila bredband. Det är toppen! Det bästa är ju att det är samma pris i Sverige och Danmark, heja 3! Så sitter nu på min lunch på jobbet och tar det lugnt.

Igår blev en tre dagars biljett beställd till Sweden Rock Festivalen beställd. Sara hade blivit sviken av en vän,och va fan, det enda kravet jag någonsin haft på att åka på festival är att jag banne mig ska bo i husvagn och INTE tält. Sara har husvagn. 2300kr fattigare, men ack så skoj det ska bli alltså! TJOHOO!

Imorgon jobbar jag bara 11 - 15, för att imorgon kl 16 är det musikvideoinspelning med min kära Zkånemaffian från Next Star. Alexandra Liljekvist ska spela in en del av sin musikvideo, och där ska vi medverka. HUR KUL?! Superskoj!

Nu är snart min lunch över, rensa tänderna och skutta in till kunderna igen. Tjingeling!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0