2 maj '10

Godmorgon!

Igår blev inget skrivet. Jag orkade bara inte. Jag var på Nova Lund med min kära mamma, och vi shoppade lite faktiskt. Jag inhandlade en klänning m.m. inför göteborgs-vistelsen denna kommande vecka. På måndag till onsdag befinner jag mig där uppe och jobbar med Diggiloo, och det ska bli SÅ spännande! Superhäftigt!

Idag är det söndag, och jag vill bara sova och sen gå ut och göra något roligt för vädret är ju fantastiskt! Men.. vet ni vad? Jag ska jobba. Ja.. det känns ganska skit faktiskt. Jag vill ju ut i soooolen! Äh, skit också. Men får bita i det sura äpplet. Som tur är jobbar iallafall Maryam idag, tjohooo!

Ska äta upp frukosten, och sen göra mig iordning I guess. Alla ni som inte jobbar, kan ni njuta av vädret för min del också tack? Hade uppskattats.

Ha en härlig söndag!


1 kommentarer
Postat av: C

Jag kan göra lite trädgårds arbeta för dig :D Haha

2010-05-02 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0