17 maj '10

Våren är ännu inte kommen.

Vad gör man? Det är skittråkigt. Igår var jag på sånglektion i Malmö och sen hängde jag med Ida och Sara på musikalen Aida i Lund.

Ärligt talat. Fan vad tråkigt det är på musikaler. Hahaha! Jag hade verkligen träsmak i röven. Jag tycker det är så himla tråkigt, kan inte rå för det. Så nä, nästa gång får jag fan bli tvingad dit, gör det inte självmant fler gånger, hihi. Men huvudsaken är att jag träffade mina fina vänner!

Idag är det ingenting alls planerat. Imorgon kommer jag åka upp till Stockholm 06.55, och ta tåget hem igen 18.21. INTE kul. Ska sjunga på Ica Maxi's årsstämma. Har fått lägga ut pengar själv sålänge för resan (1500 spänn!), så det känns lite tomt. Men tycker det är lite väl drygt att jag måste åka upp och ner på samma dag. Sammanlagt 9 timmar alltså på tåg, om inte närmre 10. Suck. Trött man kommer vara. Men ska ändå bli spännande iallafall!

Får se vad som sker idag. Jäkligt seg dag pga. vädret, det är kasst.

Ha en härlig dag iallafall!

1 kommentarer
Postat av: C

För en gångs skull har du en helt oplanerad och ledig dag :D

2010-05-17 @ 13:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0