11 maj '10

Livet är inte alltid roligt.


Det ska det inte vara heller. Men när någon försvinner från ditt liv och du vet att du inte kan titta personen i ögonen mer, i detta liv, då gör det ont.

Dagen har rullat på ändå. Hade en fotosession inbokad med fotograf Eva Claesson, och det gick superbra. Ni ska få se sen när allt är färdigt, t o m jag själv blev nöjd. HELLO! Inte vanligt.

Efter det stack jag mot Helsingborg och mötte upp kära Sofie. Var helt underbart att få träffa henne igen, det känns som en evighet sen sist. Är så glad att jag funnit ännu en sådan fin vän.

Sen är även PR-dagar inbokade nu i maj tillsammans med Diggiloo. Det blir en MASSA kan jag berätta. Man åker runt till olika städer och gör PR, ska bli så sjukt spännande. Innebär även att höjd- och flygrädda jag måste flyga inrikes. AHHH! Nåja. Lite choklad. Bra musik. Ett block och en penna. Det ska nog lösa det mesta.

För övrigt är jag in love med låten här nedan, och har haft en sjukt kreativ dag. En ny låt är på G, och det dröjer nog inte länge förrän den blir färdig. Tjohoo.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0