10 maj '10

Hallå folket!

Internet låg nere hela eftermiddagen/kvällen/morgonen här hemma. Så himla tråkigt! Men nu är det fixat igen iallafall.

Har ju en härlig nyhet att berätta, jag har blivit med iPhone! DET NI! Äntligen. Haha. Var väldigt anti-touchschreen, men det här var ju mycket lättare än vad jag trodde. Har blivit stolt ägare till en svart 16gb, tjohoo. Begagnad, men i otroligt fint skick och säljaren var fantastiskt rolig. Det kändes toppen!

Så nu har man ju lekt en del med den. Någon som kan tipsa mig om en massa olika saker ang. iPhone? Jag är ju väldigt ny angående den! Alla tips och trix tas mer än gärna emot.

Igår var jag som sagt med i HD:n på nöjessidorna, och ni som inte har tidningen eller ej köpte den kan läsa hela artikeln och se alla bilderna HÄR!

Ska leka vidare med min iPhone.. man är ju en tekniknörd, men det är ju så himla skoj!



0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0