Vid midnatt

Fullmånen är på sin plats. Det är mörkt. Jag har ett tänt ljus.

Ja, dagen gick väldigt fort. Jag har fått en otroligt massa gjort, och jag måste säga förlåt till de som sms:at mig och inte fått svar, jag har kollat sen bara lagt ifrån mig mobilen. När man är mitt uppe i någonting så blir det svårt att svara, men sen att komma ihåg det efteråt verkar ju vara jättesvårt för min del ibland.. förlåt iallafall, men ni ska inte ta det personligt! Sen vågar jag inte alltid skicka sms vilken tid som helst.. ifall dem vaknar, haha.

Har rensat min garderob idag också. WOW. Vilken klädhög det blev. Imponerande alltså. Har inte rensat ordentligt på hur länge som helst, vi snackar år! Men nu så, nu fick jag ta farväl av diverse kläder, och tänkte under veckan lägga upp en del att sälja.

Först ut är de jeansleggins jag är mest fäst vid, men som måste bort. De är från Only, i storlek XS, men är väldigt stretchiga så passar upp till en liten M gissar jag på. Auktionen hittar du HÄR!

Kanske dags att börja avrunda vid datorn. Klockan går. Oooops!

Godnatt!


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0