Vår

Sånglektionen gick suveränt!

Är jättenöjd. Kom även precis upp från flera timmar i studion, har sysslat med eget material, det är spännande som bara den kan jag lova. Men för första gången på länge blev jag faktiskt hyffsat nöjd, är ju så himla självkritisk annars.

Nu, ska jag deklarera. Låter himla vuxet, men det är inte kul iallafall. Speciellt när det är på danska, tusen gånger värre. Tjohooo!

Vill varmt rekommendera dessa skitsnygga, billiga och sköna skor från stadium, 199kr. Finns i flera olika färger, men jag tog vita, superfina!



1 kommentarer
Postat av: C

Hmm, deklarera får jag vänta till maj med. bläh. men kommer få mumsigt med pengar tillbaka :d

2010-03-14 @ 21:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0