Tur!

Jag har tur idag!

Eller, tur och tur.. jag fick även idag gå hem en tidigare från jobbet om jag ville, och det ville jag. Var fortfarande ljust när jag kom hem idag också, så fantastiskt. Mår så himla bra! Men detta var den första kvällen det nästan doftade vår. Finns en speciell doft under vår- och sommarkvällar, den kände jag idag. Kroppen fylls av lycka!

Så nu sitter jag i soffan med datorn, surfar på tradera, och bara degar. På tradera letar jag efter en samsung-liknande telefon som man inte alls behöver vara rädd om, så ska jag ha min Blackberry som "jobb-telefon". Den har en suverän kalender, och då tänkte jag att allt som är relaterat till musiken ska skötas genom den. Sen skaffa nytt privat nummer och ha i en liten mobil man nästan kan kasta runt med utan att behöva känna att det svider för att telefonen kostar över 6000 ny.. hehe. Har några auktioner, får hoppas man vinner någon.

Sen ska jag faktiskt köpa massa löshår också. Det clipon-setet jag har hemma, det är köpt av en seriös företagare på tradera och är i en otroligt hög klass. Tänkte köpa tre paket med 50 slingor i var, och be en frisör sätta i det för några hundralappar. Någon som vet en frisör som är duktig och sätter i sådant? Var SNÄLLA och skriv, ni gör mig en enorm tjänst.

Familjen har hyrt lite filmer, ska se en ny med Gerard Butler och Jamie Foxx sen, tror den hette "Law abiding citizens", kan det stämma? Hoppas. Dem säger att den är jättebra iallafall, så jag är förhoppningsfull!

Ha en fortsatt bra söndagskväll.


1 kommentarer
Postat av: Anonym

curl up & dye på kullagatan i hbg

2010-03-07 @ 21:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0