TRÖTT!

Ja. Jag är trött.

Rensat kläder. Fotograferat alltihopa. Lagt ut min bäddsoffa från Ikea på blocket. Tänkte ge den två veckor, det tog två timmar, sen var den såld. WOHOOO. Så hann inte lägga ut mina kläder på tradera, får ta det någon annan dag istället...

Imorgon ska jag uppträda på tjejmässan i Landskrona, Folkets Hus klockan 14.00. Ska sjunga två låtar tillsammans med Niklas, sen bär det av till Malmö, för 17.40 ska jag se på Avatar i 3D med töserna från Next Star, ska bli skitskoj! Aldrig sett en film i 3D heller.. WOOOOOW.

Så ska försöka sova om ett tag. Blivit sena kvällar. Har en sjukt massa att göra nu. Semester? Nädå. Haha!

Något som har sett Avatar i 3D? Är det häftigt?!

Godnatt sweeties!


1 kommentarer
Postat av: Johan Eckman

Den är ganska frän, men Alice i underlandet är bättre!



Har en ny låt som eventuellt behöver sång, men jag antar att du har fullt upp?

2010-03-31 @ 12:56:51
URL: http://www.johaneckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0