Solig tisdag

Är det bara inte helt underbart att solen skiner så mycket som idag?

Jag bara njuter. Trots att det föll lite snö innan, så känner man hur våren bara ligger och väntar på att få bryta ut. Älskar den känslan. Man mår så mycket bättre!

Imorse ringde jag frisören här i min lilla by och frågade om dem hade någon tid för att klippa topparna, dem var verkligen superslitna på mig, och jo.. det hade dem! Runt 11 tiden satte jag mig i frisörstolen, och här i Asmundtorp kan man hitta världens sötaste och snällaste frisör som heter Malin Wiberg. Hon är väldigt duktig, varmhjärtad och helt underbar att bara sitta och prata med. Uppskattade det enormt. Direkt efter klippningen (utan några som helst produkter), blev mitt hår hur lent som helst igen! Wohoo!

Sen har jag varit på banken, ringt en massa samtal, och suttit i studion. En väldigt snäll medarbetare på Halmén Musik hjälpte mig via telefon med min kompressor jag inte riktigt fått igång innan, men nu så är jag på väg. Den är igång och den är rätt kopplad och det blir absolut effekt, men sen är det ju tusen olika knappar (inte riktigt.. men känns som så), så det är lite svårt att hålla reda på allt och det tar lite helt enkelt, men jag tycker det är så himla roligt. Man lär sig något litet här och där precis hela tiden när man sitter där.

Så nu sitter jag & brorsan i soffan och degar framför Simpsons, jag ÄLSKAR att vara ledig. Detta här har jag verkligen behövt. Ska köra in brorsan på trumlektion sen om någon timme också.. får jag inte glömma.

Btw. Jag har ett problem. Skor. Ja.. ni vet hur det är. Men jag kunde inte motstå dessa för 399kr på nelly.se.. Pappa, om du ser detta.. förlåt, hehe.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0