Next Star

Mina kära läsare. Lyssna nu. Eller läs rättare sagt.

Jag lovade er att avslöja något som är väldigt stort för mig idag.


JAG ÄR FINALIST I NEXT STAR 2010!!!


450 stycken bidrag från start, sen lyckades jag bli ortsvinnare.. och nu är vi bara 10 stycken kvar. Det är HELT fantastiskt. Vinnaren röstas fram av ER, så jag vill verkligen be er om att röst när det väl gäller, för detta här betyder allt för mig just nu. Detta är en enorm chans för mig, och det är min dröm. Vinnaren får turnera med Diggiloo-gänget HELA sommaren. Det är en dröm som sagt.

Röstningen börjar först om två veckor, så snälla, håll utkik. Jag kommer upskatta ALLA röster, för det kommer bara vara två klick på datorn för er, men kan avgöra hela min framtid.

Kramar på er!
-
Från en VÄLDIGT lycklig Madeleine.



3 kommentarer
Postat av: C

Gratulerar dig något enormt till finalist platsen. Du är garanterad min röst. You go girl! :D

2010-03-01 @ 21:39:09
Postat av: michelle

Det förtjännar du! :)

2010-03-03 @ 08:01:14
URL: http://michellejonson.blogg.se/
Postat av: Anja

Grattis Madeleine! Vad kul :D Håller tummarna för dig och röstar som bara den! :)



Kram Anja

2010-03-04 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0