Migrän

Seriöst. Jag hatar migrän.

I stunden det är som värst önskar man ibland att man hade varit nergrävd ett tag istället. Det är så intensivt, men det migränanfallet jag fick idag är det värsta jag haft i mitt liv. Det var två timmar kvar på jobbet, och jag har den typen av migrän där man får synrubbningar först (tänk er sådana fläckar man får när man blir fotad med blixt fast tusen gånger värre och det bara växer), och sen bara smäller det till och all smärta & illamående kommer samtidigt. Så, min manager var en ängel och skickade hem mig en timme tidigare. Det behövdes. Trodde jag skulle dö på tåget hem, fy fan.

Så, nu är jag helt död. Ligger i soffan, och bara tanken på mat får mig att vilja spy. Men imorgon är det en ny dag, och då har jag lite saker som ska göras, men tänkte börja dagen med att åka iväg till Nova Lund tror jag och shoppa lite, sen ska jag spela in lite och fixa med monitorerna (som jag inte riktigt kommer igång med). Btw, någon som kan det där med studiomonitorer som kan hjälpa mig? Har att göra med att jag måste få det i rätt uttag i ljudkortet och hitta rätt i själva Cubase. Anyone?

Godnatt, sov gott och hela paketet. Jag kommer somna tidigt idag.

( Ska hämta ut mina skor imorgon. ÄNTLIGEN!!! )

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0