Helsingborg ♥

Första vårdagen?

Nja, varit ganska kalla vindar ändå, men vi kan säga att det är den första lite "kalla" vårdagen åtminstone, för himlen har varit blå, fåglarna har sjungit, solen har värmt mitt ansikte flera gånger och det har varit en helt underbar dag.

Åkte först till musikaffären i Helsingborg, fixade monitorer och fick världens bästa hjälp. Uppskattas till tusen! Sen mötte jag upp Ida, och vi gick och shoppade lite, sen sökte jag upp ett fik jag bara gått förbi en gång som heter "Ebbas Fik".. seriöst, GÅ IN DÄR! Allting var i äkta 50tals-anda och det var fanastiskt. Trevlig personal, jättegoda varma mackor, dock var chokladbollen liiiite väl sockrad, knastrade liksom i tänderna, men annars var det fantastiskt gott. Ida beställde en banan/choklad-milkshake, och den var verkligen hemmagjord.. mums.

Där satt vi ett himla bra tag. Det var så hemtrevligt så ibland glömde man bort att man satt på ett fik, men till slut slet vi oss loss. Hämtade upp monitorerna och åkte hemåt. På vägen hem var vi båda fyllda med positiv energi, och tog beslutet att åka dit på fredag igen! Jag jobbar inte förrän på lördag, fram till måndag, så har ledigt två dagar till. Jippi! Ska bli så himla kul!

Idag har varit en toppendag. Tack Ida som vanligt för att du är bäst helt enkelt.

För övrigt, min hemsida heter nu endast http://www.madeleineliljestam.se. "dinstudio" är alltså inte med längre.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0