Åh nej..

Dagen har rullat på ganska bra faktiskt.

Jag har fixat allt som skulle göras idag i studion, och monitorerna låter finfint, förutom den ena där de antagligen tror att en säkring har gått, så den måste bytas, men fy fan vilket ljud annars!

Men, min vovve har det sämre igen. Pencillin-kuren är över, och nu går han endast på kortison, men idag har han spytt 5 gånger, varav den sista gången var det megamycket.. jag höll på att spy upp den uppätna middagen, fyfan. Jag är så sjukt jävla ledsen, för nu kan man inte sätta fingret på vad det är.

Suck, hoppas det blir bättre. Tänker inte lämna min älskling till ett hundpensionat när han mår så, fan också.

Nåja, får ta hand om min vovve och kolla lite på "Vänner", älskar det programmet.

1 kommentarer
Postat av: marie ch

hej

Jag önskar dig lycka till jag har pushat dig sen sist vi smsa jag gör det fram tills du ska till finalen.

kram marie ch

2010-03-11 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0