9 mars '10

Godmorgon!

Jag mår MYCKET bättre idag. Vaknade med lite huvudvärk fortfarande, men tog en ibumetin precis så det ska nog bli ännu bättre snart. Men tyvärr är det inte alls fint väder idag, okej, det blåser inte, men det är bara grått och tråkigt. Men dagen ska nog banne mig bli bra ändå!

Frukosten är avklarad, och jag ser över min dag. Ska spela in lite idag till en musikervän, och leka lite i studion överhuvudtaget, det är så skoj att lära sig. Men jag tror faktiskt jag ska köra iväg till Nova Lund först, gå och kolla lite, shoppa, och kanske ta en fika. Kan bli trevligt. Min bästa vän jobbar ju idag, så får sticka dit själv, men det stör inte mig alls!

Ska göra mig lite iordning nu, sen ska jag nog ta ut vovven en runda och sticka iväg tror jag!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0