7 mars '10

Imorse ville jag bara inte inse att jag skulle jobba.

Det ligger något konstigt över söndagar. Man bara känner det i luften. Man känner hur man borde ligga kvar i sängen, eller åka iväg på sånglektion (har alltid sånglektion på söndagar). Jag bara känner det. Men idag, då ringde klockan på 7, och skrek att jag skulle gå upp.. jag kämpade emot och tänkte: "Nääää, SNÄLLA". Men jag gav upp till slut.. klockan vann kampen.

Så nu sitter jag här och har ätit frukost. Vädret verkar vara lite kallt, men fortfarande strålande med solen framme och hela paketet, så mysigt.

Hoppas att det inte blir för mycket folk idag på jobbet, lite sisådär lagom hade varit trevligt faktiskt. Hatar när man måste stressa som en dåre, jag tycker ju om att prata lite med kunderna. Vissa är så overkligt trevliga!

Jag får trösta mig lite med att Maryam åker med mig till jobbet idag, inte hem, men man kan inte få allt här i världen, hehe.

Ni får ha en underbar söndag!


1 kommentarer
Postat av: C

Du är inte den enda som varit på jobb idag, blev sjävl inkallad. Söndagar vill man verkligen bara göra annat :D

2010-03-07 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0