6 mars '10

Solen skiner. Himlen är blå. Jag mår bra!

Men, så ska jag ju jobba. FAIL. Hade velat vara ute hela dagen och inte vara instängd på arbetet, men vad har man för val. Det måste göras iallafall, man kan inte bara leva loppan hela tiden, hehe.

Ska jobba 11 - 17 både idag och imorgon, och på måndag ska jag jobba 12 - 20. Men på tisdag så har jag återigen en ledig dag, och då har jag redan samlat på mig en del saker som bara måste göras, som alltid.

Känns så spännande med Next Star finalen, längtar tills den drar igång. Vad jag vet, så drar röstningen igång v 11, och all information kommer ut här på bloggen, det lovar jag er. Vill tacka alla för stödet! Sen finns det alltid de avundsjuka prickarna kvar, men dem ignorerar jag bara, klarar mig bättre så!

Frukosten är uppäten, får ta och sminka sig lite så känner man sig lite fin till jobbet! Vad ska ni göra idag denna vackra lördag?

Ha en riktigt underbar dag.

1 kommentarer
Postat av: C

Har spenderat morgonen ute i skogen och sedan blir det hem till en gammal vän till en liten fest, oroa dig inte, jag skall ju hem sen igen. Hehe

2010-03-06 @ 16:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0