4 mars '10

It's a beautiful day.

Vädret är underbart. Hela denna dagen kommer bli underbar!

Jag ska börja min dag om 5 minuter med att äta frukost och läsa tidningen. Efter det ska man göra sig lite iordning, och sen parkera baken nere i studion och leka med de nya monitorerna. Antar att jag kommer fastna där i x antal timmar.. får inte glömma att gå ut med vovven heller, hehe. Men idag kommer nog mina nya skor, jag längtar!

Har även bokat in en ögonfransförlängning den 16:e mars. Skithäftigt! Okej, i mig själv har jag faktiskt långa ögonfransar, men behöver liksom inte ha mascara, för du ser ändå sminkad ut, låter perfekt. Kostar bara 400kr på Catflash i Helsingborg. Supertrevliga tjejer, så det ska bli spännande att göra det och se resultatet. Det ska sitta i 8 veckor ungefär!

Någon som har gjort ögonfransförlängning förut?


1 kommentarer
Postat av: C

Haha, du och din studio :P



Du borde lägga upp en bild på den ju, nyfiken hur den ser ut :D

2010-03-04 @ 15:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0