30 mars '10

Hur står det till med folket idag?

Jag är hyffsat nöjd med vädret, är inte svinkallt iallafall som igår! Hinner dock inte ut för att njuta av vädret, utan idag så blir det att dra på sig världens fulaste kläder och börja måla om rummet i källaren! Golvet är nästan klart, så jag ska börja måla taket iallafall.

Ska bli spännande. Beställt en liten gardin (kommer bara ha ett litet fönster), som kommer passa perfekt, känns så spännande att få inreda ett helt nytt rum. UTAN SNEDVÄGGAR! Wohoo.

Har en stor hög med kläder att gå igenom också idag. Vad som ska säljas eller kastas. Någon som är intresserad kanske? Det är fan snygga kläder, vill helst inte slänga dem!

Vi hörs senare, önska mig lycka till med målningen!

Glöm inte min auktion HÄR!
1 kommentarer
Postat av: C

Haha, kladda nu inte ner dig för mycket :P Lätt hänt :D

2010-03-30 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0