29 mars '10

Vart är solen någonstans?!

Jag saknar de där två vår-dagarna vi fick. Jag vill ha MER. Nu tack! Idag är det en tråkig måndag faktiskt. Jag är ledig ett bra tag nu, men jag har fan fullt upp ändå alltså, helt sjukt! Vi renoverar ju mitt rum, och mamma och pappa har köpt en ny kyl- och frys som kommer imorgon vilket innebär en del arbete i köket. Jag måste rensa en JÄVLA massa, speciellt kläder.. ehrm. Någon som är intresserad kanske? Kommer bli en megahög med kläder om jag kan säga hejdå till dem. Får nog ta och lägga ut en del på tradera antar jag.

Så jag har hållt på hela förmiddagen, och det fortsätter, är långt ifrån färdig. Men smilbanden åkte rakt upp när jag såg att semester pengarna från Danmark kommit in, var ju inte mycket (började jobba sent på året på jobbet), men valutan på min bank var superbra, så det klirrade till. Tjohooo!

Nä, jag får nog ta och fortsätta så jag inte fastnar här.

0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0