28 mars '10

God förmiddag!

En timme är förlorad under natten, men nu går vi mot sommartider. WOHOO! Ljusare längre om kvällarna, tummen upp. Då finns risken för att få se solnedgången iallafall när man slutar på jobb, haha.

Idag vet jag ännu inte vad som väntar. Är lite shoppingsugen faktiskt. Men en sak är konstaterat, idag blir det våfflor iallafall. Med grädde och sylt. Jag dör så gott det är. MUMS! Inte alltför ofta man äter våfflor.

Spelningen igår gick hur bra som helst iallafall, kom hem vid lite efter 1 tror jag den var, men vi hade så himla roligt. Improvisationsteater är en stor del av nattcabaren, och det beundrar jag. Det blev hysteriskt roligt under vissa stunder kan jag lova, haha. Är ni sugna på att gå och kolla nästa gång när det är andra medverkande kostar det 150kr inträde (250 kr med mat och dricka), och ni hittar all info ni behöver på www.oresundsteatern.se.

Ska ner nu och kolla med familjen vad som sker idag. Kanske även få i mig lite choklad sen igår.. hihi.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0