27 mars '10

Det regnar. Buhuu!

Jag röstar för att det ska försvinna, typ nu. Men annars får man inte klaga på denna dagen! En tjej på jobbet ville ta mitt pass idag, och jag sa faktiskt ja. Har hunnit duscha och fixa mitt hår, ska ju sjunga ikväll, och lite senare ska vi iväg en liten runda och handla lite. Känns bra, då hinner man med lite.

Vi ska sjunga på Café 261 i Landskrona, kommer inte ihåg vad inträdet var exakt, men det är alltså inträde. Inte gratis! Det är nattcabaren tillsammans med Öresundsteatern, och det ska bli riktigt skoj. Ska sjunga mysiga och fina låtar med stämmor till, så nice!

Har kört en låt på repeat under tiden jag fönat/plattat håret (inte lika lätt med förlängningen, men fan vad bra det gick ändå!), och den är bara så underbar. "A Song For You" heter den, och den bästa versionen är utan tvekan med Donny Hathaway..

Enjoy.


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0