22 mars '10

Godkväll folket.

Mig har ni inte hört av på något dygn, jag har haft lite att göra. När vi kom hem från Stockholm och jag återförenades med mina älskade lilla vovve, så somnade jag lite efter kl 00, och vaknade dagen där på lite efter kl 12. Tolv timmars sömn alltså.. det var inte helt fel, man förlorade ju en del i helgen, hehe.

Men jag slappade i princip hela dagen, vila, kollade film osv, det behövdes verkligen. Men idag var det tillbaka till verkligheten och jobba helt enkelt, det gick bra.. men huvudvärken, den ska vi knappt snacka om. Haft en molande huvudvärk ända sedan igårkväll, och idag blev den successivt värre under dagen, och nu ikväll är den på gränsen till migrän, det är olidligt. Men fått i mig Eeze migränpiller, och fått i mig lite att äta, så hoppas det blir bättre.

Precis avslutat samtal med en supertrevlig journalist på Kvällsposten, så kanske dyker upp något skoj inom en snar framtid!

Imorgon blir det upp tidigt. Köra till Center Syd och hämta mina stövlar som blivit fixade på Scorett, sen köra hem och repetera som fan med pappa.. sen så ser det ut som om det bär av mot Malmö på något sätt av anledningen ovan (psst, kvällsposten!). Ska bli skoj!

Idag har min vän Niklas födelsedag, så GRATTIS NIKLAS! Men han är i Frankrike fortfarande, kommer hem på onsdag.. vilken kram han ska få, herregud!

Innan jag säger godnatt för idag, och släcker lampan, vill jag bara påminna er om att röstningen av Next Star 2010 pågåt ända fram till den 18:e april. Så ni kan alltså fortfarande rösta.

Rösta gratis en gång var femte minut på www.nextstar.se, eller gör följande nedan! ALLA röster uppskattas lika mycket, glöm inte det. Ni hjälper mig ett steg närmre min stora dröm genom att klicka, eller skänka en 10:a..

Vill ni rösta på mig via sms direkt, då gör ni såhär (glöm ej stora bokstäver):

Sms:a STAR följt av det belopp du vill rösta för.

Tex: STAR3 MADELEINE till 72900 (ger 10 röster).

1 st 3 kr SMS ger 10 röster.
1 st 5 kr SMS ger 20 röster.
1 st 10 kr SMS ger 50 röster!


Godnatt!

1 kommentarer
Postat av: C

Haha, den var bra den, skänka en 10'a :P Kanske man redan gjort, en eller flera gånger :D

2010-03-22 @ 22:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0