20 mars '10

Befinner mig just nu på Ibis Hotell, Stockholm.

Hela gårdagen var skitjobbig. 12 timmar upp tog det, pga. någonting som kallas S-L-Ä-P. BLÄ! 80-90 km/h hela vägen upp till Stockholm, det är inte kul. Men, vi kom upp, det är huvudsaken.

Så det blev inte många timmars sömn, sen begav vi oss mot Ica's huvudkontor i Solna, sjöng där för personalen, sen sjöng vi även på själva köpcentret, MEGA stort var det, shit. Men det var trevligt, och jag är faktiskt nöjd med mina framträdanden, jag som alltid är så självkritisk.

Sen nu på kvällen bjöd dem på en väldigt lyxigt tre rätters middag på Skansen, gustavianska våningen. Det var helt galet gott, verkligen. Dyrt var det med ALL säkerhet, men gott var det alltså. Det tackar jag verkligen enormt mycket för, och det var trevligt att ha alla familjer samlade också. Många härliga människor som bara är fyllda med positiv energi.

Nu sitter jag med Sofie på hotellrummet, klockan är halv 2 och vi är SKIT-trötta. Imorgon är det upp kl 7 igen.. tjohooo!

Vi hörs mer imorgon!




0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0