13 mars '10

Det är lördag. Solen skiner.

Underbart att vakna av att solen skiner en i ansiktet. Det är lite molnigt dock, men jag hoppas det kan hålla i sig, jag har längtat efter solen!

Får se vad denna lördag har att bjuda på. Ikväll ska Melodifestivalen ses, haha, undrar egentligen vem som vinner. Mina favoriter, Crucified Barbara är inte med tyvärr.. den enda tjejen som verkligen kunde sjunga rent OCH live samtidigt. Tummarna upp för de brudarna!

Ska börja min dag nu med frukost, och göra mig lite iordning och se vad dagen har att erbjuda!


Bild; Jag.
2 kommentarer
Postat av: C

Fin o vacker bild du tagit där :D



Hmm, städa, städa, och åter städa blir nog min dag :(

2010-03-13 @ 10:56:14
Postat av: li

super härligt med sol! det kanske kan bli vår snart ändå1

2010-03-13 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0