11 mars '10

God dag folket!

Först nu har jag kommit hem, klockan närmar sig 14. Jag sov ju hos kära Ida inatt, och vi hade skitskoj igårkväll. Färgade hennes nya löshår och hade oss, så himla snygg hon blev med de långa flätorna, herregud! Så vacker!

Men nu är jag hemma iallafall, och är riktigt trött. Ska spela in lite i studion sen, men först ska jag bara slå mig ner i soffan, läsa en tidning och bara slappa.. det behöver jag. Ska bli jättemysigt. Bara jag & mina lilla vovve, han mår inte bra igen.. antagligen har han fått i sig något han inte bör utifrån, han har spytt. Jag blir så ledsen, så ska verkligen ta hand om min lilla prins idag.

Väntar spänt på allt mitt löshår som kommer i början på nästa vecka, ska ju göra hårförlängningen på onsdag, wiii! Många säger: "Men, du har ju så långt hår redan". Ja, jag använder ju löshår redan fast med clips, hehe! Mitt eget hår räcker ner till under skulderbladen (ja, det är ju långt visserligen), men jag vill ha ÄNNU längre. Ni vet väl att man blir ju aldrig nöjd? Haha!

Nu ska jag ta tag i allt som ska göras, fast efter jag bara suttit ner en stund och läst en tidning.. Vi hörs senare!





0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0